Pravidla

25. února 2016 v 18:47 |  Pravídla

Pravidla aneb Jak se u nás hraje

Pravidla hraní:
Hrajeme ve fórech což je jedna z těch nejobvyklejších možností. Byli bychom rádi, kdyby vaše posty, měli nejméně 5 řádků. Není to žádný ukrutný a nesplnitelný požadavek, a pokud podle vás je tak se můžete otočit a odejít. To co vaše postava dělá, píšeme klasicky bez žádných úprav. To co říká do uvozovek a je povoleno tento text i zvýraznit tučným písmem, to však není povinné. To co si myslí můžete psát kurzívou, ale také to není povinné. Je nám jedno jestli píšete ve třetí, nebo první osobě. Chceme, aby se vám hrálo co nejlépe a to co vám vyhovuje více, víte asi jenom vy sami. Také je povoleno napsat jeden post ve třetí a druhý v první osobě, ale nepřeskakujte takto v jednom jediném postu. Špatně se to čte. Je snad jasné, že postavy ostatních hráčů je zakázáno jakkoli ovlivňovat, je ale možno se s hráče zeptat jestli mu postavu můžete tročililinku ovlivnit a to je pak na něm zda bude pro či ne. Pokud vás již nebaví za vaši postavu hrát, ale nechcete, aby jen tak prost zmizela je možno se domluvit s jiným hráčem. V tomto případě může postava odjet z města, nebo jen nešťastnou náhodou skončit pod koly auta a už se nikdy nezvednout. Může též svůj život ukončit sebevraždou, a pokud se vám tahle verze líbí, stačí napsat jen jeden a to ten váš post, ve které život vaší postavy jednoduše ukončíte. Poté si můžete vytvořit novou postavu, to vám nikdo nezakáže. Nemůžete si však postavy vraždit jak na běžícím páse a proto je tu pravidlo že každá smrt postavy se musí dopředu nahlásit adminovy a ten jí buď schválí, anebo ne. Zranění jako třeba zlomená noha jsou povolená. To k životu patří. Vaše postava může také chytit nějakou tu chřipku, ale to je čistě na vás a nikdo jiný vám do toho určitě nebude kecat. Hry se domlouvají v chatu. Nestyďte se. Stačí se zeptat, jestli si někdo z přítomných hráčů nezahraje, anebo rovnou někam napište a na konec postu napište něco ve stylu "Někdo na hru?" a on se třeba někdo ozve. Můžete se také přidat do hry k někomu jinému. Čím více hráčů tím více zábavy ne? Musí s tím však souhlasit všichni již hrající hráči. Musím vás poprosit, abyste jen tak někomu nevpadali do her. Je to nepříjemné a naruší to občas všechny plány. Hrajeme v reálných časech a v reálných ročních obdobích. Na počasí se lze domluvit před hrou.

Obecná pravidla:
Jestli ti už jedna postava nestačí a chtěl bys změnu tak prosím. Počet postav omezen není. Však co omezeno je, je doba vytvoření. Další postavu ti schválíme po měsíci hraní s jednou postavou. Chceme tak předejít tomu, aby si tu někdo vytvořil tisíce postav a ve finále nehrál ani s jednou. Dále chceme, abyste se, alespoň jednou za měsíc ukázali v chatu a zahráli si. Pokud se jen ukážete v chatu, nebo si jen zahrajete tak je to v pořádku. Po měsíční neaktivitě tvou postavu/y mažeme. Pokud nám dáš vědět, že na dva měsíce odjíždíš do Grónska a nebudeš mít možnost hrát tak je to v pořádku a nemusíš se bát, postavy ti zůstanou. Teď jen malou vsuvku. Pokud jsi četl/a až sem tak právě zjistíš tajné heslo. No dobře jen slovo co v registraci napíšeš do kolonky Četl/a jsi pravidla?. Pokud se v té kolonce objeví slovo deštník, máme záruku, že jsi četl pravidla. A teď tě poprosím, abys četl dál. Z vlastní zkušenosti vím, že ne vždy se povede během jednoho dne hru dohrát. Právě kvůli tomu je zde pravidlo dohrání a to je určeno na pět dnů. Myslím, že je to dostatečný čas. Pokud to do té doby nestihnete, je hra automaticky považována za ukončenou. To že se na chatu vyjadřujeme slušně a nenadáváme adminům, či jiným hráčům je snad jasné. Pokud tě napadne, něco na co bys se chtěl/a zeptat tak neváhej a napiš nám na mail, odchytněte si nás v chatu, nebo nám písněte na FB. A na závěr pravidlo které budeš dodržovat i kdyby za tebou stál T-Rex a z nebe padali cihly - Co řekne admin je pravda, neboť admin má vždy pravdu!